Postanowienia noworoczne i dlaczego ich nie robię

English  Deutsch

 photo new-years_zpsnfgwybs0.gif

Ten obrazek mówi sam za siebie, prawda? 🙂 Po pierwsze – postanowienia noworoczne są jak diety – nie działają! I większość z nas przekonała się o tym na własnej skórze więcej razy niż chcielibyśmy przyznać. Nie chcę się też zaprzyjaźniać z myślą, że muszę się zmienić, bo coś jest ze mną nie tak w tym momencie. Za długo w ten sposób myślałam i nie mam zamiaru do tego wracać. Nie wierzę również by potrzebny był 1 stycznia, poniedziałek czy początek miesiąca by zacząć od nowa. Czwartek o trzeciej po południu nadaje się równie dobrze do tego by zacząć ulepszać swoje życie.

Wielkie postanowienia noworoczne mogą ludzi onieśmielać i przytłoczyć. Myślę, że głównie dlatego ludzie tak szybko się poddają – popełniają błąd i nie rozbijają swoich celów na małe kroki. Ja myślę o 2017 jako o kontynuacji ulepszania mojego życia. A plan jest taki:

  • skupienie na miłości do samej siebie i dbaniu o siebie (w końcu chcę się tego nauczyć!)

  • planowanie czasu tylko dla siebie (wczesne poranki)

  • utrzymanie wysokiego poziomu sprawności fizycznej – to coś, co trochę kulało w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Mówiłam sobie, że to dlatego, że przechodzę przez ciężki okres w życiu, ale jestem pewna, że regularne ćwiczenia ułatwiłyby mi wiele w tym czasie.

  • Słuchanie mojego ciała – to dotyczy generalnie samopoczucia również w odniesieniu do sportu. Mam zamiar ruszać się na sposoby, które sprawiają mi przyjemność (yoga, zumba, bieganie) zamiast zmuszać się do ciężkich treningów, których nie znoszę. Dodatkowo, będę słuchać mojego ciała kiedy będzie mówiło, że potrzebuję przerwy, bo to też ważne.

    planner

    • Przebywanie częściej na zewnątrz. Mam szczęście, że mieszkam w otoczeniu przyrody. Uwielbiam to, a natura działa kojąco na nerwy. Nie korzystać z tego codziennie to przestępstwo. Bieganie działa na mnie jak terapia. Potrzebuję tego więcej w moim życiu!

    • Cieszenie się każdą chwilą

    • Bycie bardziej cierpliwą

    • Regularne posty na blogu. Założyłam tego bloga by się rozwijać i by były na to namacalne dowody. Zapisałam się na kurs fotografii. Spodziewajcie się wkrótce lepszych zdjęć 🙂

    Trzymam kciuki za wasze postanowienia noworoczne jeśli jakieś macie. A w razie wątpliwości – po prostu bądźcie sobą!

    Do zobaczenia wkrótce!

this year I will

Leave a Reply

